13 bast! ;)

Tjenare! bara så ni vet så betyder " bast " år så i min familj säger jag att jag är 13 år :D
 
Jag fick en massa fina prylar som jag blev mycket nöjd över :)
så nu är man tretton år... asså ska det synas att man går i högstadiet eller ska man bara vara som vanligt?? :O
Jag menar asså borde det inte synas att man är mer erfaren i livet???
 
Jag har en konstig hobby... jag  ÄLSKAR att städa mitt rum!!
är det bara jag? jag menar om man tar på lite musik så är det inte så kasst :)
 
jag har även skapat mig ett stort intresse för make up :)
 
Och så min nya FAVVO youtubare:  Macbarbie07!!
 
Foton :
 
 
 
 
 
 
 
Hon äger och hon är SÅÅÅÅ Kul!! :)
jag lägger en länk här :)
http://www.youtube.com/user/macbarbie07?feature=results_main
 
det är till hennes kanal så titta gärna på den :)
 
ja nu ska jag göra ngt kreativt med min kusse :P
 
 
Hiihihi!!
 
gissa vad jag ska göra imorgon!!
 
Jag ska till ´Liseberg! äntligen...
 
 
sååå kul ska TVINGA min kompis att åka atmosfear med mig.
så om du läser detta, hehehe ;)
 
PUSS ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0