Tbx

Jag är tillbaka! :) Jag ska nog blogga lite mer ändå! xD
JAg och en kompis var och såg den BÄSTA BÄSTASTE MEGA SPUPER BRAIGA filmen någonsin!!!
HUNGER SPELEN! ♥ ♥
Efter fem minuter var jag helt såld ♥

BILDER!!:



!!!!! :D

USH! den ÄR såååå BRA!! SE DEN JAG LOVAR ATT DU INTE KOMMER ATT ÅNGRA DET!!

Beskrivning:

Varje år är det så att det anårdnas ett spel: Hunger spelen. Där får ungdommar från åldern åtta till arton tävla till döden i en arena ( det är typ ingen arena det är skog över allt...) Den som lever/ står sist har vunnit.
Det är ganska hemskt igentligen för det finns barn som är typ 9-10 år som blir dödade ganska vulgärt.
Det finns en liten tjej som jag gillade hon var åtta tror jag men hon dog!! VARFÖR!!?? Jo för att den kom en jäkel och kastade ett spjut på henne :( Hon hetter Rue och kom från distrikt 11.
Huvudrollerna är :
Katniss Everdeen: Jennifer Lawrence
Peeta Mellark: Josh Hutcherson

Tja det är väl mest Katniss det handlar om. ( Det är den första bilden som föreställer henne )

Aja kolla in den filmer alla pengar är värt den filmupplevelsen! ( P.s glöm INTE att gå på toa före och klöp en STOR låda popcorn och läsk för den är 2 h och 20 min lång! ) :) ( Nörd ^^)

Herrå <´33

PUSS♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0