Lite av min Torsdag,

INTERNATIONELLA KVINNO DAGEN:
Hallå! :)
Idag är det kvinnornas dag! Va roligt att man uppmärksammar oss tjejer!! Jag tycker att det är så orättvis att:
Bara killar får var präster!
Att alla män får högre lön än kvinnor om dom har samma jobb!
Och att det inte finns kvinnliga präster!!
( jag tänker utanför sverige asså )
SÅ ORÄTTVIST!!

SKOLAN:
Skolan flöt på bra idag, vi var ganska tysta men annars gick det bra :)
Fick typ ingen hjälp på syslöjden så jag kom ingen stans --.--"

ÖVRIGT:
Det har kommigt mer snö! Just nu när allt var borta så kommer mer!
Men jag tycker att snö är vackert så jag tog lite bilder :)

BILDER:


 
Nu ska jag göra läxor ;S

PUSS ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Kusse :)

Ja det är bra att kvinnorna/tjejerna får en egen dag! GO GIRLS ^^)

2012-03-08 @ 19:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0