Vårkännslor!

ÖVRIGT:
Hejsan hejsan! Äntligen helg! Jag har inte haft så mycket tid att blogga nu i veckan för jag har haft fullt upp :S
Massa läxor m.m
Nu i helgen så kommer jag att spela massa sims3 och äta godis! Imorgon så ska jag träffa släkten! :)
Så jag kan försöka ta foton men min kamera vill inte fungera!! D:
Den säger hela tiden : Byt batteri, det rekomenderas ett batteri med en hög kapasitet, BLA BLA BLA! --.--"

SKOLAN:
skolan har gått skit bra denna veckan! Allt har flytigt på! ^W^
Alla har blivit mycket snällare , fortfarande omogna , Men snällare! :D

Vi har två prov nästa vecka så jag måste plugga väldigt mycket :O

BILDER:
Jo jag ville ju visa bilder men jag hann inte, Men nu hinner jag :P







Nu mjaoufar katten så jag måste se vad hon vill ^^)
PUSS PÅ ER!! ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Kusin!

Du tar så fina bilder!! :)

Blir avis -.-"

//Din bästa kusse :D

2012-03-04 @ 10:55:11
URL: http://computerworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0