Lördagens händelser:

Jo igår var det ju finnal i melodifestivalen! :) Hela familjen knökades upp i soffan och tryckte i oss godis! ;P
Jag var i stan också! Det var så kul jag  köpte så fina saker!! T.ex : Nagelack, en plånka (plånbok) ,
En ring, m.m :)
Jag och min underbara kompis satt och svor åt alla land som inte röstade 12 poäng på Loreen! 8D
Jag sa till min kära familj : " om Ranelid eller Torsten går till Bakou så kommer jag dricka ketshup rätt ur flaskan!"
Äckligt jag vet men TUR för mig så vann Loreen! Och jag slapp då dricka ketshup! ;P

BILDER PÅ GÅRDAGENS HÄNDELSER!:

  
 CUPCAKES!! :D

Vi var på ett mysigt litet fik och dom hade grymt snygga cupcakes! :)

Aja nu ska jag fortsätta städa mitt rum! :3

PUSS!! ♥♥♥     


Kommentarer
Postat av: Din kusse :)

Åååå... Vad du läskas >.<"

Ja det var tur att Loreen vann! Hon var bäst ;D

Ha det bra! Pözz Pözz ;)

2012-03-11 @ 18:59:00
URL: http://photokamera.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0