Läsning i solen!,

Hejsan alla underbara! <´33

SKOLAN:
Idag såg vi på bio! :D I skolan typ... Vi gick till biografen rättare sagt, Och såg på : I taket lyser stjärnorna,
Jag tyckte dock inte att filmen var så där jätte bra :/ Den var ganska lång tråkig och sorlig,
Och fick mig att värdesätta mitt liv lite mera :)

ÖVRIGT: Jo idag så var det ju underbart väder så jag bestämde mig för att gå ut lite och läsa! XD
Jag satte mig i en lite sol stol och läste i lugn och ro och lyssnade på alla pippi fåglar :P
Jag och min kompis tog en sväng med cycklarna efter skolan :) Vi har börjat cyckla mer jag och hon nu när våren har kommit! xD

BILDER:
Jag tog några bilder när jag var ute och läste :)



Jaa det var kul så länge solen inte rörde på sig >.<"
Nu ska jag se på tv!

PUSS ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0