Dumma kamera --.--"

Killarna i min klass är så omogna! Dom taffsar och har sig!
Sen så fick dom tag i en parfym och sprayade alla i annsiktet!
Men jag och min kompis sov över i helgen och det var jätte kul!!
Vi spelade en MASSA sims 3 , åt pizza och såg på New Moon ( twilight )
Och vi hade det jätte kul! C:
Jag har inte så mkt bilder för min kamera fick spunk och sa att Batteriet är slut  --.--"
Men jag fick några:





Ja sen så dampade min kamera ;O
Men jag har några nya bilder på kattan! <´33 :)

 

Hon gillar att sova på tv:n antagligen för att
det är varmt där? >.<



Kisse kattan <´33

Aja mamma och mostern min ska fira sina födelsedagar så jag kommer nog att ta bilder då om inte kameran dampar
--.--"

Ses PUSS ♥♥♥



Kommentarer
Postat av: kussen!

Jag det blev ju några fina kort på maten och på den minsta kussen! Jag såg för jag var där :D måste bara säga att din blogg äger!! >.<"

2012-03-04 @ 12:38:44
URL: http://computerworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0