Lite brottom!..

hej alla! xD jo igår hann jag inte skriva för jag var med en kompis och sedan på basket match ( tyvärr inga bilder)
Jag och mion kompis hade jätte kul!! Vi gick ut till en bäck ohc vi skulle gå över till en "ö" mitt i bäcken så vi tänkte ta en stor pinne och hoppa över :)
Dummt var ju bara att den förbannade grenen var så trafikerad av grenar så min vante åkte av! Ner i vatten och flöt iväg! x) Efter ungefär 10 minuter av letande hittade jag den! Men sen tappade jag den igen --.--"
MEN SEN! så fick jag tag i den och då var den lika blöt som bäcken! ;)
Och så trillade min kopis på rumpen i en lerpöl! 8D

Nu så är jag så glad så att det hoppar i hela mig! xD
Jag har äntligen fått mitt nya sims 3!!



Jag har mer bilder som jag vill visa men jag hinner inte, ska till pop och rock och sen ska jag på musik café C:

PUSS! ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0