God damn you´re beautiful!

Hej alla! Jag ville bara visa min kisse!
Hon är min ögonsten, LOVE U SODA!!! <´333

        




  

Jag vet inte vrf det ligger en pruttkudde där ^^)
Men visst är hon sööt!? <´33

Jag ska försöka ta lite fler bilder hon blev lite rädd för blixten på kameran! ^w^

Idag ska jag inte göra ngt! tror jag :S
Hela lovet har vart planerat så idag ska jag bara vara i mitt rum! :) 
Nu sitter jag här med ett glas saft och skriver lite på bloggen! xD

 
Skriver imorgon kanske... Jag rider men en liten stund kanske 8D

Puss <´33


Kommentarer
Postat av: Betty

Håller med! Söt kisse!;)

2012-02-19 @ 17:09:25
Postat av: Ebbis

Ja gillar din blogg hörru! ;) ses nästa helg polarn :D <3<3 saknar dig :)

2012-02-19 @ 18:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0