Inte död,

Hej allihopa! bara så ni vet jag är inte död! ;)
Jag har inte skrivit på länge och mycket har hänt.
 
Jag har börjat sjuan och jag har fått sjukt många bra vänner!
 
Jag har börjat växa för make-up
 
jag har färgat håret rött :)
 
 
så jag har ändrat mig lite ;)
 
 
YOUTUBE:
 
jag måste tipsa er om VÄRLDENS bästa lp på youtube ( Let´s Play )
Jag lägger in en länk :
http://www.youtube.com/watch?v=GivBkoIcYRw

Hon gör sims 3 seasons let´s play, för ni som inte vet kommer det ett nytt sims 3 : årstider
 
 
Jag tror att detta simset är superbra! och EA har verkligen jobbat med detta!
Detta är lite av det nya du kan göra:
 
* kolla värdet ( dator, tv , tidning )
* bada i HAVET!!! :D
* skära ut pumpor
* spela fotboll
* Gå till festivalen
* åka snowboard
 
Jag kan inte vänta!! :D man får vinter sommar höst och vår :)
man får inte så mycket kläder och sådant men ett jätte fint hår till tjejer!!
 
 
Jag har inte så mkt mer att skriva så jag skriver mer snart! :)
 
PUSS ♥♥♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0